Novel Terkini

/Novel Terkini
  • Penulis: Eliza AB Caption: izinkan aku terus mencintaimu, mencintaimu seperti waktu dulu ISBN: 978-967-406-254-5
    Sem. Malaysia Sabah/Sarawak
    RM 28.00 RM 31.00
    Kebencian Hanif Qairin menjentik tangkai hati Ery. Ditambah dengan apa yang terjadi kepada Haidar Qairen membuatkan dia berasa bersalah. Akibat satu peristiwa, dia pergi membawa diri. Menghilangkan diri membawa duka di hati. Kehilangan Ery memberi kesan kepada Haidar Qairen. Selama 10 tahun dia mencari namun pencariannya hanya sia-sia. Kehadiran Iris Eryna telah mengubah segala-galanya. Gadis itu mengingatkan dia kepada Ery.

    “Wajah awak mengingatkan saya pada seseorang. Seseorang yang amat saya rindui selama ini. Dia pembakar semangat bagi saya untuk teruskan kehidupan saya satu ketika dulu.” – Haidar Qairen

    Kehebatan Iris Eryna telah mengganggu gugat Hanif Qairin. Dia berasa tercabar. Setiap kali bertembung, pasti ada pertelingkahan yang berlaku di antara mereka berdua. Disebabkan itu, dia membenci dan mendendami Iris Eryna. Tahap kebencian Hanif Qairin bertambah selepas dia mengetahui siapa Iris Eryna yang sebenarnya.

    “Kau ingat aku hadap sangat nak kahwin dengan kau. Kalau bukan disebabkan ayah aku, tak ingin aku nak berkahwin dengan orang cacat macam kau ni. Hey, Iris! Cermin diri kau tu dulu. Kau memang tak layak untuk aku.” – Hanif Qairin

    Iris Eryna akur dengan takdir Allah. Hati dan perasaannya terdera akibat perbuatan Hanif Qairin. Demi untuk tidak terluka lagi, keputusan perlu dibuat.

    “Aku tahu, kau tak sayangkan aku. Selama-lamanya kau tetap membenci aku. Tapi kali ini aku minta sangat pada kau, tolong lepaskan aku, Hanif. Aku janji akan pergi jauh dari hidup kau seperti yang kau minta dulu.” – Iris Eryna

    Masih adakah sinar bahagia buat Iris Eryna. Adakah Hanif Qairin akan terus membenci dan mendendami Iris Eryna? Bagaimana pula dengan Haidar Qairen? Adakah pencariannya terhadap gadis bernama Ery akan berakhir?
    Beli Sekarang LAZADA
    Beli Sekarang SHOPEE
  • Penulis: Dhiyana Caption: memang bikin mak mertua naik hantu! ISBN: 978-967-406-261-3
    Sem. Malaysia Sabah/Sarawak
    RM 28.00 RM 31.00
    Pertemuan pertama antara Wafiy dan Ayra bermula ketika di Sabah, di salah sebuah universiti tempatan. Jurang umur yang berbeza empat tahun, ditolak ke tepi oleh Wafiy. Misi dia hanya satu, misi memikat Ayra, seorang pelajar Master. Kenakalan dan juga kecomelan Wafiy membuatkan hati Ayra selalu diuji. Hati cuba menidakkan perasaan sendiri, tetapi selalu saja dia tewas tersungkur. Ketika hatinya dah mula menerima sahutan kasih dari Wafiy, panggilan telefon dari mak membuatkan dia tersepit. Mak dah berkenan pada Wafiy! Kerana adat dan juga maruah keluarga, mereka berdua disatukan di dalam hubungan yang halal. Usia perkenalan yang masih mentah, memberi peluang untuk Ayra meletakkan syarat di dalam hubungan baru mereka berdua. Tetapi, syarat hanya tinggal syarat.

    “ Nak tidur dah ke? ” – HILMAN WAFIY

    “ Tak kan nak main pula malam-malam ni? ” – NURUL IMAN KHAYRA

    “ Main? Nak main apa malam-malam ni? – HILMAN WAFIY

    “ Tak payah nak bermimpi! ” – NURUL IMAN KHAYRA

                    Disaat mereka berdua mula kenali erti bahagia, Ayra mendapat tahu yang dia bukan lah calon menantu pilihan mama Wafiy. Sedikit pun dia tak melatah. Ayra mula mengatur strategi untuk misi memikat hati mertua. Pelbagai perkara yang dia lakukan demi untuk menjayakan misi. Malah dia sanggup untuk belajar senaman Tai Chi. Kemunculan Juhaira, calon menantu pilihan mak mertua sedikit pun dia rasa tak tergugat. Malah, masih mampu berlagak tenang saat dia dikasari.

                    Hubungan mesra matlamat yang satu, kadang kala semuanya akan jadi haru-biru. Alahai... anak dan menantu. Memang bikin mak mertua naik hantu!

    Beli Sekarang LAZADA
    Beli Sekarang SHOPEE
  • #Ghost

    RM28.00
    Penulis: Zura Rahman Caption: saat kau muncul, aku tahu semua peraturan itu hanyalah sia-sia. ISBN: 978-967-406-260-6
    Sem. Malaysia Sabah/Sarawak
    RM 28.00 RM 31.00
    Dia bagaikan seorang halimunan. Kewujudannya diakui, tetapi tidak kelihatan di mana-mana. Gerakannya tangkas dan cukup senyap. Kejam dengan senjatanya; dia membunuh tanpa belas kasihan. Dia bergerak di atas satu nama. Codenamenya - GHOST. Apabila Geng Gagak Hitam mengesyaki ada anggotanya belot, mereka melancarkan buruan. Pencarian mereka membawa Geng Gagak Hitam kepada lelaki yang bergelar GHOST. Terselamat dari cubaan dibunuh, dia tercedera. Takdir menemukan dia dengan seorang doktor yang prihatin, yang berada di tempat yang betul, pada waktu yang tepat. Budi yang ditabur, telah mengheret Dr Daryn Areena ke kancah dunia gelap mereka. Dia turut diburu oleh Geng Gagak Hitam, namun diselamatkan oleh lelaki yang digelar GHOST. Keadaan tergugat apabila dia mengetahui sesuatu tentang lelaki itu. Siapa yang cukup jahat untuk diburu begitu? Apabila melarikan diri satu-satunya pilihan yang dia ada, Dr. Daryn Areena tersepit. Antara hidup dan mati, dia memilih untuk hidup. Antara percaya dan tidak, dia keliru. If there is no one else that you can trust, trust yourself. But, if you can’t even trust yourself, you have to trust me - Ghost Akhirnya kedua-dua mereka berada di dalam pelarian untuk menyelamatkan diri dari pihak-pihak yang rakus memburu mereka. Tetapi mampukah Dr Daryn Areena meletakkan sepenuh kepercayaannya kepada lelaki itu? Ada perkara yang gelap tentang dia. Biar wajahnya tanpa riak, matanya itu… penuh kedukaan.  Dia… diselubungi tanda tanya. Misteri tentangnya tiada bernoktah. - Dr Daryn Areena Siapa dia yang sebenarnya?
    Beli Sekarang LAZADA
    Beli Sekarang SHOPEE
  • Penulis: Peanut Caption: kalau aku kata..aku tak cintakan kau,kau nak buat apa? ISBN: 978-967-406-242-2
    Sem. Malaysia Sabah/Sarawak
    RM 29.00 RM 32.00
    Enggan membahayakan masa depan Blayze Group, Ryan Blayze yang dituduh gay kerana sikap anti-perempuannya terpaksa menerima calon isteri pilihan bapanya. Dengan perasaan yang berbelah-bagi, Nazirah terpaksa menempuh perkahwinan tersebut. Namun begitu, sampai bila hati ini mampu bertahan jika terus dihimpap dengan kata-kata kasar apatah lagi apabila Nazirah mendapat tahu bahawa perkahwinan ini bukanlah setakat penyatuan antara dua keluarga tetapi suatu lakonan demi kepentingan Ryan sendiri. “Kalau macam tu, berapa lama awak nak kita teruskan lakonan ni? Sebulan? Dua bulan? Atau seminggu? Tapi saya lebih suka seminggu..cukup tak agak-agak untuk memperbaiki nama baik awak tu, En.Ryan? Atau awak perlukan surat perjanjian? Saya tak kisah..” ~ Nazirah. Namun hari demi hari, saat Zira hampir berputus-asa dengan perkahwinannya ini, hatinya kembali terpikat dengan sikap aneh Ryan terhadapnya. Bagi Ryan pula, kehadiran Nazirah dalam hidupnya seolah-olah mengembalikan suatu perasaan istimewa yang tak pernah dia rasai sebelum ini. “Siapa kau ni? Kenapa aku boleh rasa macam ni bila tengok kau? Kenapa hanya kau je yang mampu buat aku jadi macam ni? Kenapa aku macam boleh dengar dan nampak kau sedangkan kau tak ada kat sini? Sejak bila aku jadi macam ni? Tapi kenapa? Aku tak ada apa-apa perasaan terhadap kau..sikit pun tak ada..kan? Sepatutnya macam itu..kan?” ~ Ryan. “Itu hak kau tapi, suatu hari nanti..kau akan sedar juga. Kitorang tak pernah bercinta pun tapi sekurang-kurangnya..kitorang tahulah juga apa itu cinta dan apa akan jadi kalau seseorang tu dah angau. Hah, macam kau tulah..cakap sorang-sorang. Silap hari bulan, boleh terbayang-bayang Zira tu..itu namanya..angau..” ~ Adam. Mampukah seorang lelaki yang suatu ketika dahulunya membenci wanita, meluahkan kata-kata cintanya? Dari mana datangnya kebencian Ryan terhadap wanita ini? Adakah kisah cinta antara Ryan dan Nazirah akan berakhir dengan kebahagiaan? Ingin mengetahui cerita ini dengan lebih lanjut? Saksikanlah..
    Beli Sekarang LAZADA
    Beli Sekarang SHOPEE
  • Revenge

    RM29.00
    Penulis: Muhammad Fatrim Caption: apabila semuanya dirampas dalam hidup seseorang,kadangkala apa yang tinggal hanyalah sebuah dendam… ISBN: 978-967-406-241-2
    Sem. Malaysia Sabah/Sarawak
    RM 20.00 RM 23.00
    Ariana Citra mahu menghancurkan keluarga baru ayahnya sendiri dan mendapatkan haknya yang dibuang selama 17 tahun. Demi misi dendamnya, Ariana Citra menukar namanya kepada Dewi Uqasha dan bekerja di syarikat Crystal Suria Holdings milik ayahnya Dato’ Zakaria yang diuruskan oleh Megat Huzair anak sulungnya bersama Zahara selepas pulang dari luar negara. Tapi, berdepan dengan Zahara umpama berdepan dengan penjenayah kejam yang mampu melakukan apa-apa sahaja termasuk membunuh demi melindungi keluarga dan miliknya. Namun Ariana Citra tetap bertekad, keluarga baru ayahnya itu perlu dihapuskan walau apapun cara dan jalannya! “Ariana Citra janji atas nama mama yang suatu hari nanti, semua ni akan jadi milik kita kembali. Ariana Citra janji mama.” – Ariana Citra “I know who you are Dewi Uqasha.”– Megat Huzair Dalam misinya membalas dendam, Ariana Citra mengetahui pelbagai kebenaran antaranya tentang siapa sebenarnya Megat Huzair anak sulung Zahara. Satu insiden tembak menembak telah membuatkan keduanya rapat. Megat Huzair mengisytiharkan Ariana Citra sebagai teman wanitanya selepas insiden itu sehingga membuatkannya tergamam! Apakah semuanya berubah selepas itu? Adakah Ariana Citra berjaya dalam misinya mendapatkan kembali haknya? Mampukan dendam selama 17 tahun itu terlunas? REVENGE menjawab segalanya!
    Beli Sekarang LAZADA
    Beli Sekarang SHOPEE
  • Penulis: Mimie Afinie Caption: selagi ada bulan dilangit, selagi itu saya ada untuk awak. ISBN: 978-967-406-250-7
    Sem. Malaysia Sabah/Sarawak
    RM 29.00 RM 32.00
    Pertama kali bertemu Razlan, Rania sudah jatuh hati. Hubungan rapat antara Razlan dan bapanya, Encik Raof membuatkan Rania percaya, lelaki itu turut menyukai dia. Namun ternyata dia silap. Hati Razlan langsung tiada untuk dia. “Dari awal saya tau, awak sebenarnya suka saya. Sebab itulah awak sengaja berbaik dengan ayah saya, kan?” - RANIA “Saya berbaik dengan ayah awak sebab ayah awak sendiri, langsung tak ada kena mengena dengan awak. Saya kalau nak cari pasangan, saya tak cari orang macam awaklah.”- RAZLAN Ya Allah, pedihnya hati. Teruk sangatkah dia, hina sangatkah dia sampai Razlan tergamak menyebut begitu? Dia tak kisah kalau Razlan tak suka dia tapi bila Razlan menolak ‘lamaran’ ayah, dia sangat berkecil hati. Boleh dia bayangkan hati ayah yang kecewa dan terluka. Rizman, lelaki yang ada segala-galanya. Tapi dalam ramai-ramai gadis, dia yang tidak punya apa-apa ini juga yang Rizman nampak. Dia juga yang Rizman hendak. Sungguh, dia terharu. “Saya nak minta izin pak cik untuk mengambil Rara sebagai isteri saya. Saya sayang Rara dan saya benar-benar ikhlas.”- RIZMAN Hanya ada dua jawapan untuk lamaran Rizman itu. Sudi atau tidak. Sangat mudah. Tetapi kenapa Rania rasa sukar untuk buat keputusan? Kenapa harus ada rasa was-was dan bimbang? Lalu bagaimana kesudahan kisah Rania, Razlan, Rizman? Siapakah ‘bulan cinta’ Rania? Siapakah yang bakal menjadi imamnya? Razlan atau Rizman?
    Beli Sekarang LAZADA
    Beli Sekarang SHOPEE
  • Penulis: Wan Nur Najihah Caption: dan aku tewas dengan keikhlasan cintanya… ISBN: 978-967-406-263-7
    Sem. Malaysia Sabah/Sarawak
    RM 29.00 RM 32.00
    “Kau nak cerai, kan? Aku ceraikan kau dengan talak tiga. Puas hati kau?” - Nazriel Dan sejak itu dia menutup pintu hatinya serapat mungkin. Percintaan selama 8 tahun akhirnya sia-sia dan perit untuk terima hakikat perkahwinan dengan isteri yang dicintai  gagal. Enam tahun bersama anak tunggalnya, hidupnya kembali diuji dengan kehadiran seseorang. “Nasiblah kahwin dengan saya dapat pakej sekali dengan Nufail.”- Nazriel Bagi Adra tidak mungkin dia mahu menerima lelaki itu.  Ternyata kerja sementara untuk menjadi pengasuh Nufail menjadi titik permulaan perkenalan mereka. Makin lama mengenali terbit rasa kagum pada bapa muda itu dan tanpa sedar hubungan mereka menjadi rapat. Tapi sayang apabila satu tragedi tidak dijangka menimpa. Hidupnya nanar mengenangkan keadaan diri. Dan Nazriel mula rasa bersalah. Atas dasar tanggungjawab dia diangkat menjadi isteri semata-mata mahu menjaga maruahnya yang cuba dicalar oleh lelaki lain. “Memang bagi awak kecil tapi saya tak boleh. Bila awak pegang tangan saya, saya rasa takut. Saya ingat apa yang jadi malam tu. Saya tak boleh.”- Adra Sabarnya Nazriel melayan setiap kerenahanya. Sekali pun lelaki itu tidak pernah mengungkit.  Dia dijaga dengan begitu baik sehingga hati yang kosong mula berlagu cinta. “Saya tak sempurna untuk awak.” - Adra “Saya tetap nakkan awak.”- Nazriel Kejamkah dia andai menolak seorang lelaki yang benar-benar ikhlas mahu menjaganya? Dan bila hati sedia memilih, perasaannya dilukai. “Adra hanya ibu tiri Nufail je. Bukan ibu kandung yang lahirkan dia. Naluri keibuan tak ada dalam diri Adra. Selagi tak bergelar ibu Adra tak akan rasa.” Keikhlasannya diragui. Kasih sayang yang dicurahkan tidak dipandang. Nazriel yang dipuja akhirnya menunjukkan diri sebenar. Dan hatinya tidak tegar mencintai lelaki yang hidup atas dendam lama.
    Beli Sekarang LAZADA
    Beli Sekarang SHOPEE
  • Penulis: Puteri An-Nur Caption: hanya dengan mengingati-mu hatiku tenang ISBN: 978-967-406-276-7
    Sem. Malaysia Sabah/Sarawak
    RM 29.00 RM 32.00
    Dunia percintaan sememangnya indah jika pasangan setia. Tetapi tidak bagi Nur Syahadah apabila dia diuji dengan kecurangan tunangnya yang bermain kayu tiga. Lebih parah tunangnya curang dengan kakaknya sendiri. Setelah dikecewakan, Nur Syuhadah akur akan jodoh yang dipilih oleh abinya iaitu Yusof.

    “Nur mesti terima Muhammad Yusof. Dialah lelaki yang terbaik untuk

    anak abi ni.” - Abi

    Walau pada mulanya agak berat untuk Nur terima, tapi dia percaya pilihan abinya adalah yang terbaik untuk dirinya di samping dia mahu tinggalkan kenangan yang lalu dan bina hidup baru. Nur terima seadanya Yusof walaupun mereka tidak pernah mengenali antara satu sama lain.

    “Kata orang, tak kenal maka tak cinta tau. Dah kenal mesti

    awak akan suka...” – Yusof

    Nur sahut kata-kata Yusof dengan pertaruhkan hidupnya. Padanya, bahagia atau derita, semua itu sudah ditetapkan Allah. Seusai dirinya sah menjadi suri hati buat Yusof, barulah Nur mengerti bahawa dunia Yusof yang dulu bukanlah seperti yang dia lihat kini. Ternyata dugaan datang lagi dengan kehadiran Jessy yang mahu Yusof bertanggungjawab atas perbuatan Yusof yang lalu. Yusof terpanar. Kelu dia untuk berkata-kata apatah lagi mahu melukakan hati si isteri yang dicintainya. Kerana bagi Yusof, Jessy adalah masa lampaunya.

    “Abang tak sampai hati tengok Nur sedih.” - Yusof

    Tapi lain pula dengan pemikiran Nur. Baginya seorang suami tidak pernah diharamkan untuk berpoligami, apa lagi dalam keadaan suaminya mampu.

    “Jangan risaukan Nur. Nur cintakan abang kerana Allah. Cinta kerana Allah bukan membawa ke jurang kejahatan, tetapi membawa ke jalan syurga-Nya. Doakan Nur menjadi isteri yang solehah, ya...” - Nur

    Sebagai hamba-Nya, Nur meletakkan Allah yang pertama. Tetapi mampukah Nur hidup sebumbung dengan madunya, Jessy yang sentiasa merancang untuk menghancurkan hubungannya dengan Yusof?
    Beli Sekarang LAZADA
    Beli Sekarang SHOPEE
  • Klong Mai

    RM30.00
    Penulis: Iman Fadia Caption: ia hadir membawa seribu satu cerita ISBN: 978-967-406-239-2
    Sem. Malaysia Sabah/Sarawak
    RM 30.00 RM 33.00
    Sejak memiliki peti kayu pemberian Phat yang dikenali di sebuah tokong Siam, hidup Dayah mula diselubungi misteri. Klong Mai yang sering disebut oleh wanita bangsawan Siam dalam mimpinya memberi petanda yang peti kayu pemberian Phat bukan sebarang peti biasa. “Dayah... Awak simpan peti tu baik-baik. Saya tak boleh sentuh peti kayu tu. Tangan saya akan jadi panas. Awak simpan ya. Kalau ditakdirkan kita tak berjumpa lagi, saya redha peti tu dengan awak.” - PHAT "Aku harap... Aku akan jumpa Phat satu hari nanti." - DAYAH Dayah meneruskan hidup di kampus selepas tamat SPM. Cintanya pada EZAKI, pelajar senior perubatan terpaksa dilupakan apabila mengetahui Ezaki dan Shireen bakal disatukan. Kecewa dengan Ezaki dan Phat, Dayah terpaksa terima cinta Iqbal. Segalanya bertambah huru-hara apabila Phat muncul semula dan mula membawa kepada pembongkaran misteri Klong Mai.
    Beli Sekarang LAZADA
    Beli Sekarang SHOPEE
  • Shamikael

    RM31.00
    Penulis: Rose aleyna Caption: kau yang paling aku sayang / kau yang paling menyakiti ISBN: 978-967-406-270-5
    Sem. Malaysia Sabah/Sarawak
    RM 31.00 RM 34.00
    Tragedi buruk yang pernah berlaku di alam persekolahan telah meninggalkan kesan buruk dan trauma di dalam hati tiga sahabat iaitu Sha, Arshad, dan juga Ekin. Mereka terpisah jauh, membiarkan waktu menghapuskan segala kenangan duka. SHA… Di dalam setiap nafasnya ada nama Arshad walaupun ada kebencian yang wujud di tengah-tengahnya. Cintanya tidak pernah berakhir walaupun jarak dan masa telah memisahkan mereka. Kemaafan yang tertangguh menjadi pertaruhan. MIKAEL… Dia menjadi pendendam kerana pengalaman ngeri yang berlaku sepuluh tahun lepas. Dia menyaksikan sendiri penderitaan seorang isteri sampai ke akhir hayatnya. Tiada istilah kemaafan di dalam kamus hidupnya.

    “Aku tak akan lupa setiap apa yang pernah dia buat pada arwah Kak Long. Biarpun dia adalah isteri kau, aku tetap akan meneruskan misi membalas dendam.” ~ Maya

    “Aku akan lakukannya, Maya. Dan kau tak perlu teruskan semua ini seorang diri sebab aku dah berjanji.” ~ Mikael

    Kerana janjinya pada Maya, Mikael meneruskan misi membalas dendam.

    “Apa lagi yang kau tak puas hati? Kau dah seksa hidup aku sampai macam ni sekali. Mula-mula kau rampas maruah aku. Tak cukup dengan itu, kau tinggalkan nyawa di dalam rahim aku. Lepas tu, kau biarkan aku terseksa dengan caci maki orang. Kau dah buat aku jauh dengan umi dan abah. Kau buat aku malu nak jumpa keluarga sendiri.” ~ Sha

    “Aku tak akan pernah berpuas hati selagi tak dapat tengok kau merana seumur hidup di hadapan mata aku sendiri.” ~ Mikael

    Kerana dendam Mikael, Sha terpaksa melalui liku hidup yang penuh dengan kebencian. Tidak cukup dengan itu, Sha juga dibenci oleh umi dan abahnya. Cinta, dendam, dan kebencian, mungkinkah akan berakhir di dalam hati mereka? Ataupun kebencian dan dendam itu berterusan menjadi bara yang membakar diri hingga ke akhirnya?
    Beli Sekarang LAZADA
    Beli Sekarang SHOPEE
  • Penulis: Zura Rahman Caption: menyembunyikan rasa cinta ini umpama menghendap di balik lalang sehelai ISBN: 978-967-406-266-8
    Sem. Malaysia Sabah/Sarawak
    RM 32.00 RM 35.00
    Kahwin? Agenda kahwin itu tidak pernah termaktub dalam perancangan hidup CK, tidak pernah terlintas di hatinya. Apatah lagi apabila berkahwin dengan kawan baik sendiri. Bekas tunang kawan baik pula tu. CK yang ‘selamba badak’. CK yang ‘cool’. CK yang punya segalanya yang diimpikan. CK yang tidak perlukan perempuan untuk rasa bahagia. CK yang cukup dengan dirinya sahaja. Namun, tiba-tiba dia ada Kaseh Hadana. Kehadiran Kaseh Hadana dalam hidup lelaki itu umpama gempa bumi yang menyergap tanpa ama-ran. Kaseh Hadana bagai puting beliung yang bertiup kencang, menodai ketenteraman fikiran CK. Yang buat hidupnya kacau bilau. Yang buat seorang CK diserang dilema. Semua yang dirancang sempurna, tergendala di tengah jalan apabila status ‘Half Girlfriend’ sudah bertukar menjadi ‘Isteri’. Seorang dari planet Marikh; dan seorang dari planet Zuhrah. Apabila dua makhluk itu bertemu di planet Bumi… peperangan demi peperangan berlaku.  

    “Kau memang! Tak sofistikated langsung.” ~ Hadana

    “Only those who are complicated will have such sophistication.” ~ CK

    “Mengaku ajelah kau tak sophisticated!” ~ Hadana

    “Aku? Tak sophisticated? Try me.” ~ CK

      Siapa tahu, angin dingin dari ‘offshore’ yang menggoda, memeluk dan membelai diri lelaki tenang dan selamba badak itu, membuka satu dimensi lain buat CK. Sekali gus, segala-galanya berubah. Konflik meruncing apabila niatnya dipersoal dan kelelakiannya dicabar. Brother Code mereka tidak pernah menghalang; Naufal juga tidak pernah ambil peduli; mengapa tiba-tiba Naufal bereaksi berlebihan pula?

    “ALLAH tahu kau belum bersedia. Sebab itu DIA pinjamkan Naufal untuk aku, kerana kau perlu-kan masa untuk menyanyangi aku.” ~ Hadana.

    Dia lelaki yang terluka akibat peristiwa masa silam. Namun dia juga yang dihantar TUHAN untuk menjaga dan mencintainya. Dia… hanya satu dalam sejuta. Dia… adalah lelaki selamba badak yang punya hati yang luas dan berbunga-bunga.
    Beli Sekarang LAZADA
    Beli Sekarang SHOPEE